top of page

El Refugio

Público·24 miembros

((Direktestrømming#)) Bærum mot Centrum Tigers på nett 2 november 2023


9:56BLNO Menn - Highligts Bærum Basket mot Centrum Tigers. Christian Helvik and 13 others.Facebook · Bærum Basket · 28. jan. 2020


(((TV<<))) Bærum mot Tromsø Storm på tv 2022 7 oktober 7. okt. 2023 — (sport) Nidaros Jets mot Centrum Tigers på nett 23 23. sep. 2023 — årets lag: Ammerud Asker Aliens Bærum Basket Centrum Tigers Frøya Fyllingen ... Bærum Basket – pauliordHer var det mye nytt, gitt! Hva skal en stakkar gjøre når BLNO-lagene skal vurderes før seriestart, og over halvparten av spillerne er ukjente størrelser? Og det er litt forvirrende når spillere bytter klubb og farger. Jeg kaster meg likevel utpå i trygg forvissning om at jeg kommer til å ta feil i mye. Forrige sesong betød et gjennombrudd for yngre spillere i BLNO. For snart et år siden klarte jeg å telle 38 spillere født i 2004 eller senere. I år er det enda flere, og altfor mange navn jeg ikke kjenner. Det er slutt på den tiden da alle kjente alle… I basketball ynder vi riktignok å omtale oss selv som en familie, men vi har heldigvis vokst til en real storfamilie. Det går likevel an å legge hodet på blokka og mene noe om sesongen vi går inn i. Men aller først: 1) Det er kult og spennende når unge talenter ikke bare er en del av en elitestall, men når de faktisk får minutter også. Det som er enda mer imponerende er at to spillere, Stian (50 poeng) og Mike (Brusewitz, 42 poeng) står for 92 av lagets poeng. Det viser hvor gode spillere de er, men det jeg kan si, er at det aldri ville skjedd mot oss, sier Kenneth Webb til iTromsø. Les ogsåStian (26) ble historisk: - Det er nesten uhørtIkke gitt oppTromsø Storm er på 2. -plass i grunnspillet med 18 poeng, samme poengsum som Centrum Tigers. – Det er viktig å vinne i helgen og holde de bak oss. De er på papiret det beste laget i ligaen. Craft, activity and play ideas | Tadika PermataHatiku for 4 døgn siden — ((se direkte>>)) Bærum mot Fyllingen på live 22/10/2023 for 1 time ((FOTBALL>>>)) Centrum Tigers mot Oppsal Tigers 1 på nett 25 for 4 ... Hva som veier tyngst, er for så vidt uinteressant. Faktum er uansett at Mathias Eckhoff rår over en særdeles spennende gjeng. Ludvik Bergseng er eksempelvis en kar som synes å vokse minst et par centimeter for hver gang jeg ser ham. – Han er en smart spiller som er i ferd med å vokse inn i kroppen sin, sier Mathias Eckhoff. Så kan man undres på om ikke Stian Mjøs en eller annen gang kommer til å vokse ut av kroppen sin, eller i hvert fall ut av en tilværelse med så heftig fokus på basketball. «Topp fire» mener Mathias om Bærum denne sesongen. Tangerte 15 år gammel Storm-rekord: – Ville aldri skjedd mot ossTromsø Storms neste motstander fikk en uventet rekord imot tidligere i uken, men Kenneth Webb mener de møter ligaens beste lag på papiret. Publisert: 22. 01. 2016 10:01TROMSØHALLEN: Tidligere i uken ble Centrum Tigers sin seiersrekke stoppet da de tapte 106–98 mot Bærum Basket. Mer overraskende var det at Stian Mjøs sto for hele 50 poeng og tangerte Scott English sin gamle scoringsrekord, satt 28. januar 2001, da Storm vant 98–92 borte mot KB Pirates. – Jeg kan bare si wow. Stian Mjøs er den beste norske guarden i ligaen og det viser hva han er kapabel til når han blir komfortabel. [[[DIREKTESTRØMMING](((]] Bærum mot Tromsø Storm på 7. okt. 2023 — Ligalaget drar østover for og kjempe mot Centrum Tigers og Kongsberg Miners. John Knight lll virker å være kvitt albueskaden som plaget han ... Viktige minutter. 2) Dernest: Spillere flytter på seg. For noen handler det om utdanning og muligheter; for andre er det åpenbart økonomisk motivert. Jeg ønsker velkommen at tiden er forbi da gode, norske spillere ikke bare blir satt pris på, men at de også har en prislapp. 3) Én ting er hvordan lagene ser ut på papiret, noe annet er det når sesongen oppsummeres og det viser seg at det i hvert fall ikke var noe verdipapir. Når krybben er tom, bites hestene, og når poengene uteblir leter man etter syndebukker. Personlig er jeg mer nysgjerrig på hva som skjedde med Askers 04-årgang enn hva som gikk galt i fjor. Laget var toppseedet i U19-NM, men ble slått ut av Kolbotn/Bøler i kvartfinalen, røk mot 12. og siste-seedede Sandvika i første kamp søndag, og endte på 7. Har de dagen, er det utrolig vanskelig å stoppe, men vi har hatt en god treningsuke, så vi har studert de og sett på hva vi kan gjøre for å nøytralisere dem. Jeg tror uansett at vi har en meget god basketballkamp i vente mellom to gode lag, sier Webb. At Ammerud allerede har vunnet grunnserien, vil ikke Webb gå med på, selv om de er åtte poeng foran og kun har ett tap denne sesongen (13 seiere, journ. anm. ). Centrum Tigers mot Oppsal Tigers 1 25 oktober 2023 for 8 døgn siden — Tigers Kongsberg Penguins på nett Bærum Basket Centrum Tigers Frøya Fyllingen Gimle Centrum Tigers Kvartfinale 2 spilles i Oppsal Arena 1‼️ [[[LIVESTREAM TV<<]]!] Asker Aliens Bærum på nett 15 Asker Aliens Bærum på nett 15 oktober 2023. Annonser: Bedrift/nett Tigers 1 mot Tromsø Storm på tv 23 septAsker Bærum. Centrum Tigers. Eidsvoll ... Frøya mot Oppsal Tigers 1 29 oktober 2023 for 18 timer siden for 4 døgn siden — for 18 timer siden — Centrum Tigers mot Oppsal Tigers 1 25 oktober 2023 for 4 døgn siden — mot Asker Aliens onsdag la han 3 av 4 mot Frøya. [STREAMING>] Bærum mot Tromsø Storm på tv 7 oktober 7. okt. 2023 — (TV#) Oppsal Tigers 1 mot Tromsø Storm på nett 23 september 22. sep. 2010 mot Centrum Tigers sist helg. Siste hinder... Både innsatsen og ... FRØYA BASKET «Ynge og norskere» er tittelen på Arild Sandvens presentasjon av Frøya. Det er en tittel som kunne vært brukt om mange lag i år. Jørgen Odfjell var solid for Gimle i 22/23, men flytter sørover i Europa mens Etienne Aspevik (t. h. ) flytter littv kortere, fra Oppsal til Frøya. (Foto: Marianne Stenerud) –I fjor var det importene som styrte skuta, sier Frode Ramberg som er BLNO-debutant som trener. I år det snarere nordmann på benken og nordmenn på banen som skal styre importene. Jeg innrømmer at Sivert Wærstad Nordheim er en av dem jeg liker aller best etter at jeg «oppdaget» ham for noen år siden. En usedvanlig dyktig, rolig og smart kar. Så gjør det selvfølgelig ikke noe at Anders Nymo er tilbake på et BLNO-lag. Jeg fulgte ham til Menlo, California for mange år siden. Nå slipper jeg å dra lenger enn til Vulkan, Oslo for å få en klem. Johannes Dolven er et selvfølgelig midtpunkt, og på svært mange måter nøkkelen til suksess. Så håper jeg han ristet av seg alle bomskudd fra midrange i treningskampen mot Frøya tidligere denne måneden. Det var sjabre greier,, men som alle vet: Treffsikkerhet er ferskvare. Centrum står igjen med det som kan bli en av ligaens mest solid guardrekker, mens utvalget av 4erere og 5ere er i tynneste laget. Jeg er ikke et øyeblikk i tvil om at de to kan blir plagsomme for flere motstandere. Forslag til førstereisgutter på Ammerud: Hør på Gilchrese hvis han hvisker deg noen triks i øret om hvordan å selge en foul, men lukk ørene hvis Dibba vil lære deg å skyte straffer (han skjøt 41% i fjor). ASKER ALIENS Mange mente mye om Askers 22/23-sesong. Til tider var det faktisk litt vondt å se kampene der de slet mot alt og alle, ikke minst seg selv. Pauker og basuner før sesongstart ble til dårlig stemning utover i sesongen. [FOTBALL*] Bærum mot Gimle på nett 21 oktober 2023 7. okt. 2 7. okt. 2023 — I morgen spiller Tromsø Storm bronsefinale mot Centrum Tigers. Men 2023 — Nidaros Jets Gimle på tv 7 oktober 2023 for 1 døgn siden — (((TV<<))) ... Og det er faktisk liten grunn til å mene at han tar for hardt i. Den viktigste grunnen er sannsynligvis at tenåringene ikke bare er talentfulle, men snarere at de er fryktløse og sultne. CENTRUM TIGERS Hvis du må velge én BLNO-coach du helst vil spille for, uavhengig av din egen klubbtilhørighet, er jeg sikker på at Inge-Aleksander Kristiansen kommer høyt opp på listen. Hans evne til å bygge relasjoner og lag er kanskje ikke unik, men den er spesiell nok til at Centrum fremstår som et kollektiv, og ikke bare en samling av individualister. Johannes Dolven har i hvert fall fokus! Han blir nok en gang helt sentral, og viktig for Centrums prestasjoner. (Foto: Marianne Stenerud). Tigers mønstrer et lag med mange spennende ansikter, og her er det mange å like. Nossolar Group 14. okt. 2023 — [DIREKTESENDT TV-]]##] Centrum Tigers mot Kongsberg Penguins på tv 15 oktober 2023 (Direktesendt TV=) Kongsberg Penguins Bærum på live 26 ... Centrum Tigers mot Gimle på tv 2022 29/10/2023 for 19 timer for 4 døgn siden — Centrum Tigers mot Oppsal Tigers 1 på nett 25 for 3 mot Gimle Bærum Basket Fyllingen – Asker Aliens · Centrum Tigers – Nidaros Jets Bærum Basket Så var Asker så hyggelige at de ga bort seieren mot Centrum hjemme før de i går overrasket seg selv og andre med seier over Kongsberg. Miners? Overbeviste ikke ... [[se på nettet!!][[[] Bærum mot Tromsø Storm på tv 2022 7 ok 7. okt. 2023 — sep. 2023 — årets lag: Ammerud Asker Aliens Bærum Basket Centrum Tigers Frøya Fyllingen Gimle Kongsberg Miners Nidaros Jets Tromsø Storm ...


Acerca de

¡Te damos la bienvenida al grupo! Puedes conectarte con otro...

Miembros

  • Lyvi
  • Jatin Sharma
  • Jimena Manso
    Jimena Manso
  • Ibrahim Somrat
    Ibrahim Somrat
  • Byhsoj Hihdueh
    Byhsoj Hihdueh
bottom of page